- Tinerii între 25 și 34 de ani sunt mai aproape de simbolurile și valorile naționale, alegând să ofere cadouri românești – ei reprezintă 46,53% dintre cei care au cumpărat cel mai mult tricouri cu design românesc și accesorii asortate în vara acestui an;
- Bărbații și femeile au comandat online în proporții aproape egale – 50,1% vs. 49,9%;
- Draconul Dacic și Mama Zmeilor – în topul preferințelor de tricouri românești în vara lui 2017;
- Desktop-ul (50,31%) și telefonul mobil (46,34%) – aproape la egalitate ca instrumente folosite pentru comenzile de haine online;
- Marți – ziua cu cele mai multe comenzi online.
În vara lui 2017, cel mai mult au cumpărat haine online de la ColorEscu (tricouri cu design românesc și accesorii asortate – pantaloni scurți, șepci, traiste de pânză) românii cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani (46,34%), urmați de cei cu vârste între 35 și 44 de ani (27,07%) și de cei între 18 şi 24 de ani (14,18%). Asta rezultă dintr-o analiză a vânzărilor online înregistrate de brandul ColorEscu în intervalul 1 iunie – 31 august a.c.
Se conturează, astfel, profilul cumpărătorului online care caută haine produse în serie mică, originale, cu design bazat pe semnificație și mesaj, alternative pentru hainele care se găsesc în mall-uri.
Surprinzător, există o egalitate aproape perfectă între bărbații și femeile interesați de comenzile de haine – raportul fiind de 50,1% vs. 49,9%.
Hainele comercializate pe www.colorescu.ro se diferențiază de cele care pot fi găsite în magazinele marilor branduri (care, de regulă, se găsesc și în mall-uri). Sunt haine cu design original, inspirat din simboluri și elemente românești stilizate în notă modernă și încorporate în haine de zi cu zi – comode și versatile. Aceste caracteristici conturează și un profil special de cumpărător.
Majoritatea celor interesați de astfel de produse sunt din România, iar 52,3% sunt bucureșteni, urmați de clujeni și timișoreni. Urmează (potențiali) clienți care locuiesc în Marea Britanie, Germania și Statele Unite ale Americii.
Analizând profilul de interese al celor care au ”trecut online pragul” magazinului nostru, vedem că sunt persoane pentru care hobby-urile, un stil de viață și un mediu mai sănătoase sunt importante. Sunt, de asemenea, persoane interesate de sport, sănătate și, desigur, de shopping!
În ceea ce privește preferințele de modele, vânzările online din această vară construiesc 2 topuri clare:
Top 3 tricouri preferate pentru/de bărbați:
Dracon dacic
Dac
Coloana tradițională
Top 3 tricouri preferate pentru/de femei:
Mama Zmeilor
Coloana Tradiţională
Tradiții
Cei care au cumpărat haine online în această vară sau au vizualizat oferta noastră de produse au folosit aproape în egală măsură Desktop-ul (50,31%) și telefonul mobil (46,34%). Puțini dintre ei au folosit și tabletele (3,35%).
Ziua de marți pare a fi fost cea în care clienții au avut cel mai mare chef de cumpărături online de haine, cu 20% din comenzi. Aceasta este urmată în top de zilele de joi (18%),duminică și luni (15% fiecare). La polul opus se află ziua de sâmbătă (6,6% din comenzi), explicabil dacă ne gândim că weekend-urile de vară sunt, de regulă, cele de care românii profită cel mai mult pentru excursii și ieșiri în aer liber, ceea ce duce la o trecere a cumpărăturilor online în plan secund.